spacer
Ny spiller angriber online bygge- og trælastmarkedet

Byggestore.dk vil erobre 3% procent af den eksisterende nethandel på kun 4 måneder

Et nyt internetbaseret bygge- og trælastmarked går online 1. juni. Byggestore.dk er danskejet og vil tilbyde et bredt danske sortiment af byggematerialer på nettet. Fokus er på kvalitetsprodukter og et højt serviceniveau med personlig rådgivning som en kerneydelse.

Byggestore.dk har det erklærede mål at erobre 3 procent af den eksisterende branchenethandel på bare 4 måneder. En ambitiøs vækstplan skal gøre Byggestore.dk til den største spiller på markedet ved udgangen af 2008. Et stærkt differentieret koncept er opskriften, der skal føre virksomheden til succes.

- Vi mener, at vi kan tilbyde gør-det-selv-folket et bedre og større produktudvalg samt en bedre og langt mere personlig service end vores konkurrenter. Grundtanken er, at Byggestore.dk af den enkelte kunde skal opfattes som tilgængelig, nem og personlig: Åben døgnets 24 timer, let tilgængelig shop samt mulighed for kompetent og personlig rådgivning. Vi tror på, at kunderne vil tage konceptet til sig, og vi mener, at en markedsandel på 3 procent inden for 4 måneder, er et realistisk mål, siger Forretningsansvarlig i Byggestore.dk Søren Kruse.

Byggestore.dk lægger vægt på at differentiere sig fra de eksisterende konkurrenter på markedet. Trumfkortet skal være en ’community-del’, der består af tre grene: En artikeldatabase, en weblog med gode råd og tip fra Byggestore.dk’s medarbejdere, og et gør-det-selv-forum, hvor brugerne styrer indholdet.

- mo



 
Nyhedsarkiv
Navne/Aktiviteter
Organisationer
Kontakt redaktion
mesterguiden