spacer


40 tons letbyg

Danogips foretager indkøring af Knauf-navnet.

Med ikke færre end 40 tons dødvægt indleder byggemateriel-koncernen Knauf på mandag en landsomfattende kampagne for sine letbyg-produkter. Samtidig markeres det, at den danske afdeling, Danogips A/S, nu også markedsføres under Knauf-navnet.

Den tyske koncerns store demonstrations-truck tilbringer to uger på de danske landeveje. Undervejs gøres der holdt i en række større byer for at byde lokale håndværkere indenfor til en præsentation af koncernens produkter i forbindelse med facadekonstruktioner. Samtidig bydes der på foredrag om de nye energikravs betydning for Danogips’ facadeløsninger.

Første stop er Kolding Havn. Tirsdag den 23. maj finder man Knauf-trucken på Århus Havn, og 24. maj parkeres der hos Trip Trap i Nørresundby. Mandag den 29. maj følger Messecenter Herning, 30. maj Odense Congress Center, 31. maj Skandinavisk Transport Center i Køge, 1. juni Ballerup Super Arena på Københavns vestegn og endelig 2. juni DR-Byen i Ørestad på Amager.

Knauf-gruppen har flere end 200 enheder i 35 lande. I Danmark overtog koncernen Danogips A/S i 1992 og udvidede senere med en afdeling for akustiklofter under navnet Danoline.
-kenn




 
Nyhedsarkiv
Navne/Aktiviteter
Organisationer
Kontakt redaktion
mesterguiden